Abazaşta Aşua Cıtskua - Abazaşta'nın Yeni Şarkıları (2015) 320kbps















Abazaşta Aşua Cıtskua - Abazaşta'nın Yeni Şarkıları (2015) 320kbps


Karaçay Çerkes Cumhuriyetinde yaşayan Abaza sanatçılardan bir derleme CD'yi sizlerin beğenisine sunuyoruz. 


Tracklist:

1. Hurya Diana:Yuzıshuiyd swarad [Sana söylüyorum şarkımı] 
Söz-Müzik: Hasarokua Bilal.
2. Kablex Alina:Ymamırızd adgil c'ıuh [Barış olsun mavi yeryüzü] 
Söz: Hasarokua Bilal, Müzik: Çktu Vladimir.
3. Argaşokua Bilal:Camile [Cemile]
Söz-Müzik : Argaşokua Bilal.
4. Çamıpha Natella:Suzıkk'arnıs sta'kın marata [Güneş olarak ışıldamak isterdim sana] 
Söz-Müzik : Nır N.

5. Ajiypha Zalina:Sımma [Anneciğim] 
Söz: Ajiy Zalina Müzik: Şhaguaş Abazat.
6. Adzınpha Amina:Sara sımma [Anneciğim benim] 
Söz-Müzik: Agırba T.
7. Şhaguaş Abazat:Bara bı'kazla [Senin İçin] 
Söz-Müzik: Nır N.
8. Bekuat Muslimat:Kildza Muhamad yi'kazla aşua [Kildza Muhammed'in şarkısı] 
Söz: Ywan Ğalisa Müzik: Bekuat Muslimat.
9. Çkua Liliya:Yigsımbad s'katala aysra [Kendim savaşa şahit olmadım] 
Söz: Hasarokua Bilal Müzik: Çkua Liliya.
10. Meremıkua Ramazan:San 'kağa [Tatlı annem] 
Söz-Müzik: Meremıkua Ramazan.
11. Huına Zareta:Nadılra warad [Düğün Türküsü] 
Söz: Şıbzihua Larisa Müzik: Şhaguaş Abazat.
12. Çampha Natella:Mımadu Roza [Nineciğim Roza] 
Söz-Müzik: Çampha Natella.
13. Hasarokua Bilal:Sası [Misafir] 
Söz-Müzik:Hasarokua Bilal
14. Mijay Beslan:Dabow awi? [Nerede O?] 
Söz: Hasarokua Bilal Müzik: Mijay Beslan.
15. Meremkuıl Açar:Amşkua mğuaysid [Günler geçiyor] 
Söz-Müzik: Kambiy Ramazan.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder