Original Kavkaz Ringtones 2011




İNTERNET'TE İLK

Orjinal Kafkas Cep Telefonu Melodileri 2011
Bu albüm sayesinde cepleriniz Kafkas müzikleri ile şenlenecek! Albümdeki müziklerin hepsinin uzunluğu cep telefonunun çalış süresi kadar, yani 50'şer saniyedir. Geri kalan kısımlarını kestim. Böylece telefonunuzun belleğinde bu müzikler fazla yer kaplamayacak. Yorucu bir çalışmayla introsu olan müziklerin introsunu kestim. Albümdeki parçaların hepsi yüksek ses kalitesine sahiptir, geneli 320 KBPS'dir. Tüm paylaşımlarımda yaptığım gibi bu albümü de virüs taramasından geçirdim. Gönül rahatlığıyla telefonunuza yükleyebilirsiniz. 







Tarzı: Halk Şarkıları ve Dans müzikleri
Etiket: Cep telefonu melodisi
Uzunluk: 50sn.
Çıkış Tarihi: 2011
Boyut: 143 mb
Biçim: Mp3 
Ses kalitesi:320 kbps
Parça sayısı: 70




Tracklist:
1.Abkhaz Dance
2.Abkhazian Dance- Melodies and Rhythms
3.Abkhazian Dance- Melodies and Rhythms-01
4.Abkhazian Lyrical Music
5.Abzypaa rikuaşara
6.Adapazarı- Apsua Koşara- Çaybaşı
7.Adig Ensemble-Kiaperish
8.Adıge Guajexer (Vored)
9.Adighe-Kafa
10.Adighian Dance
11.ADYGIAN MUSIC-Abredj Nukh' I K'afee (Kafa Abregova Nukha)
12.ADYGIAN MUSIC-Inaruk'uey K'afa (Kafa Inarkoy)
13.ADYGIAN MUSIC-Isl'yamy (Islamey)
14.ADYGIAN MUSIC-Kh'akul'yash (Khakuliash)
15.ADYGIAN MUSIC-Oshch Nakh'i Synakh'dakh (I'm More Beautiful Than You)
16.ağlatan kafe
17.Ahakuytra -capşı
18.ahakuytra-Apsua Koşara
19.Alex Dreamer - Transe Lezginka
20.Ali Ligidov - Hejıret kafe
21.Angel and Alla Djaripova - Lezginka
22.Apsnı Apsua Koşara
23.Apsnı Apsua Koşara 2
24.Apsua chara
25.Apsua chara-01
26.Apsua-Capşı
27.Asetin Music-Honga Kaft Fleita
28.Aslan Tlebzu-Abredzh Nuh
29.Aslan Tlebzu-Ciget Dance (Abkhaz)
30.Aslan Tlebzu-Dağlı
31.Aslan Tlebzu-Kafe  Chikh
32.Aslan Tlebzu-Lezginka
33.Aslan Tlebzu-Potpuri dağ melodileri
34.Aslan Tlebzu-Simd
35.Aslan Tlebzu-Simd-01
36.Aslan Tlebzu-Zygelat
37.Azamat
38.Bagapş Fehmi-Apsua Koşara
39.Bastena Surena (Vored Çeçen)
40.Chechen Song-Daimohkan Biezam
41.Chitoko - Chitoko Tleperisa (Mix)
42.Ciget Dance
43.Çeçen1
44.Çeçen2
45.Çeçen kafkasss
46.Çeçen-Bizia
47.Daghestan Lezginka
48.Düzce- Teperuj
49.Düzce-Apsua Koşara
50.Eldar Semen-Sherdjes Kafe
51.Ensemble Osetiya - Super Lezginka
52.Eşkişehir -Apsua Koşara
53.Kafa
54.Manyas-Teperuj
55.Nostalgia-Jilakhsteney Kafe
56.Nostalgia-Mamxexh Kafe
57.Nostalgia-Nisashe
58.Nostalgia-Peserey Kafe
59.Nostalgia-Peserey Wuic
60.Nostalgia-Werkh Kafe
61.Rafik Pashanov-DAGESTANSKAYA
62.Rafik Pashanov-LEZGINKA
63.Rafik Pashanov-LEZGINKA2
64.Rafik Pashanov-Oset-Lirikon
65.Salaman X'asa (Abhaz)
66.Soslan Dzutsev-Eski Ardonskay
67.Soslan Dzutsev-Sherdzhes kafe
68.Şaratın- Apsua
69.Şeyh Şamil
70.Tamara Dadasheva-Nokhchiychyo, so khan yoh yu




























Şifre-Pass: nartkun

13 yorum:

  1. Telefonuma bu müziklerden yükledim, ben yandım siz yanmayın, telefon çalıyor ben Çeçen oynuyorum :)) Şaka bi yana bu güzel çalışma için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu paylaşımların hepsi mükemmel ellerine sağlık. Yüreğine sağlık.
    Aşağıdaki parçanın tamamı varmı? Yayınlayabilirmisin?

    9.Adighe-Kafa

    YanıtlaSil
  3. Maalesef o parça yok. O şekilde kısa versiyonu vardı bende, ben de onu yayınladım.

    YanıtlaSil
  4. Dosyayı indirdim fakat explorer web sayfası şeklinde çıkıyor ve sayfaya tıkladığımda sürekli "dosyayı aç veya kaydet" penceresi açılıyor. İkisinden birine tıklayınca da işlem başa dönüyor. Böyle olmasının nedeni nedir?

    YanıtlaSil
  5. Yükle linkine tıkladığınızda rapidshare sayfası açılır. Açılan sayfada üç resmin ortadaki olan "Save File to..your computer." yazan resmin altındaki "Download" yazısına tıklayın. İndirme başlayacaktır. Ben şimdi indirdim linki kontrol amaçlı, link sağlam.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar ben hâlâ sayfanın açılmasını bekliyorum başka link üzerinden yararlanabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  7. link calismiyor malesef

    YanıtlaSil
  8. Link calismiyor malesef. Tekrardan yukleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  9. emeğine sağlık basarılı olmuş..

    YanıtlaSil
  10. emeğine sağlık başarılı olmuş..

    YanıtlaSil
  11. bu melodilerin uzun halleri mevcut mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogda yayınlanan çeşitli albümlerde müziklerin uzun halleri mevcut.

      Sil