амадза(Amadza)- Хибла Мукба



İNTERNET'TE İLK

Çok genç olmasına rağmen çok yönlü bir sanatçı olarak bizleri kendine hayran bırakan Hibla MUKBA, güzel sesiyle ve pürüzsüz Abhazcasıyla şimdiden kalplerimizi fethetti.


Amadza, yani gizem adını taşıyan bu albümü tüm şarkılarıyla bıkmadan dinlenebilen albümlerdendir. Toplam 13 parça bulunmaktadır.

Playlist:

1. (AJTZIS ŞKUAKUA) BEYAZ KIRLANGICIM.
2. (AYMADARA) İLETİŞİM.
3. (AMADZA) GİZEM.
4. (AŞŞIHUA YYAS).
5. (GUBĞAN SUWMTAN) BANA GÖNÜL KOYMA.
6. (YZBAN) NEDEN?
7. (YİZXARUZEY) NE YAPMALIYIM?
8. (YTINÇROUP YAXEA) BUGÜN HUZUR OLMALI.
9. (YUZIMHUZ, YISZIMHUAZ) SÖYLEYEMEDİĞİN, SÖYLEYEMEDİĞİM.
10.(SZIŞTAZ ARPIS) PEŞİNDE OLDUĞUM DELİKANLI.
11.(UABAKOU UZBADZOM) NEREDESİN GÖREMİYORUM SENİ?
12.(WARA YUXUTSİD ALAUK) SEN BİR MASAL DÜŞLEDİN.
13.(ULAKTA AKIR SANAHUOMA) YÜZÜN BANA ÇOK ŞEY Mİ SÖYLÜYOR?





















2 yorum:

  1. Abhaz Müziği günden güne kendini daha net ifade ediyor. Dilerim bu devam eder bizlerde Abhaz-Kafkas müziklerini herhangi bir Müzik Cdsi satan mağazadan paramızla alabilme imkanına kavuşmuş oluruz.

    Paylaşımınız için sağolun. Daara İtabup

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı yönde düşünüyorum. Rica ederim seyşa.
    İyi dinlemeler.

    YanıtlaSil